EN LT LV EE RU

Pradžia Logistika Keltai Turizmas Apie mus Duomenų apsauga Kontaktai

Freight Tariffs

 

UAB Silver Nimbus Jums gali pasiūlyti dažnai vykdomus keltų plaukimus Scandlines maršrutais, kaip optimaliausią produktą, jungiantį pagrindines šiaurės – pietų šalis Vokietiją – Daniją – Švediją. Jūs galite tikėtis tinkamo aptarnavimo 3 mūsų siūlomuose maršrutuose.

Atsipalaidavimas, laikas skirtas poilsiui ir įvairus, gero maisto pasirinkimas, šiuolaikiška atmosfera –Scandlines visada Jums pasiūlys geriausią servisą. Plaukiant maršrutais Puttgarden – Rødby ir Rostock – Gedser, Scandlines suteikia galimybę vairuotojams pasinaudoti dušu – idealu kelionės metu po sunkių darbų. Kartu su kelto bilietu, vairuotojai gauna 35% nuolaidų kuponą, skirtą pasinaudoti restorane.

Jei turite klausimų ar reikia papildomos informacijos, prašome susisiekti su mūsų transporto vadybininku el. paštu arba telefonu.

Krovinių pervežimo kainoraštis Vokietija-Danija >>>

Krovinių pervežimo kainoraštis Danija-Švedija >>>

Krovinių pervežimo kainoraštis Vokietija-Švedija >>>

 

Vokietija-Danija

Kainos* EUR Puttgarden - Rødby Rostock - Gedser

Transporto rūšis Pakrautas Tuščias Pakrautas Tuščias
Sunkvežimis  iki 7 m 105 60 93 54
Sunkvežimis  iki 8 m 120 68 106 61
Sunkvežimis  iki 9 m 136 76 120 69
Sunkvežimis  iki 10 m 150 84 134 76
Sunkvežimis  iki 11 m 166 93 146 83
Sunkvežimis  iki 12 m 180 101 160 92
Sunkvežimis  iki 13 m 196 110 173 99
Sunkvežimis  iki 14 m 211 119 186 106
Sunkvežimis  iki 15 m 225 128 200 114
Sunkvežimis  iki 16 m 241 136 213 123
Sunkvežimis  iki 17 m 255 144 227 130
Sunkvežimis  iki 18 m 271 152 240 137
Sunkvežimis  iki 19 m 286 161 253 145
Sunkvežimis  iki 20 m 301 169 267 152
Sunkvežimis  iki 21 m 316 177 280 160
Sunkvežimis  iki 22 m 331 186 293 167
Sunkvežimis  iki 23 m 346 196 307 175
Sunkvežimis  iki 24 m 361 204 319 182
Sunkvežimis  iki 25 m 376 212 333 190
Sunkvežimis  iki 26 m 391 220 347 199
Priekaba 14m be palydos   - 186 106
Importas / Eksportas automobilio be vairuotojo   -   99

Papildomos priemokos    
Green Investment Rate (GIR) už c/m 1,2 0.88 1.66
Kuro mokestis (BAF) už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį
Emission Trading Surcharge (ETS) už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį

lgis virš, už c/m1 > 26m  19 19

Plotis virš:
2,6 – 3,0 m .+ 50% krovinio kainos* .+ 50% krovinio kainos*
3,01 - 4,0 m .+ 100% krovinio kainos* .+ 100% krovinio kainos*
> 4,0 m .+150% krovinio kainos* .+ 150% krovinio kainos*

Viršsvoris:
>48 t už kiekvieną 3 t svorį ar jo dalį 19 19

Priekabų aptarnavimas laive / krante, už vienetą - 39

Elektros pajungimas laive, vienam vienetui 4 8

Gyvi gyvūnai 20 20

Klasifikuoti kroviniai ir tuščios, neišvalytos, cisternos vienetais 53 53
Papildomas mokestis už neįskaitytus pavojingus krovinius 50 50

*Kainos nurodytos už vieną persikėlimą keltu be PVM.

1c/m: papildomi centimetrai skaičiuojami kaip naujas metras.

2GIR, BAF ir ETS bus apmokestinami pagal minimalų 7 m ilgį.

3Rezervavacija krovinių pervežimui, pagal IMDG kodekso nuostatas turi būti atliekama nevėliau kaip 24 valandos iki išvykimo.

Kroviniai turi būti paženklinti pagal IMDG kodeksą. Visi reikalingi dokumentai, turi būti pateikti vežėjui, kuris transportuoja krovinį. Į kainą įskaičiuota rezervavimo, uosto/švartavimosi mokesčiai ir t.t. Vairuotojai keltais keliami nemokamai.

Tuščių sunkvežimių įkainiai taikomi tik kelių transportui tinkamiems krovinių vienetams. Tai netaikoma, t. y. pavieniams traktoriams, statybinėms transporto priemonėms,
žemės ūkio transporto priemonės ir kitos savaeigės mašinos.

Pervežimas vykdomas, pagal Šiaurės Jūros standartines pervežimo sąlygas (paskutinis leidimas) įskaitant Geltoną kortą (4 leidimas 1999) ir Mėliną kortą (5 leidimas 1999).

Laivininkystės kompanija pasilieka teisę koreguoti kainas, atsižvelgiant į pasikeitusius valiutų kursus ir išlaidas, kurių ji negali kontroliuoti.

Danija - Švedija

Kainos* EUR Helsingør - Helsingborg
Transporto rūšis  
Sunkvežimis  iki 8 m 87,90
Sunkvežimis  iki 13 m 140,30
Sunkvežimis  iki 16 m 151,70
Sunkvežimis  iki 26 m 162,70
Sunkvežimis  virš 26 m pagal užklausimą

Papildomos priemokos  
Green mokestis už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį
Energy mokestis už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį

Plotis virš:
2.6-3.5 m + 50% krovinio kainos*
>3.5 m + 100% krovinio kainos*

Viršsvoris (bendras svoris >60 t ) 31,00

Klasifikuoti kroviniai ir tuščios, neišvalytos, cisternos vienetais 45,00
IPavojingi kroviniai IMDG2 /ADR klasės 1 ir kitos susijusios su keleivių pervežimu, išskyrus. 1.4S 1 27,00

*Kainos nurodytos už vieną persikėlimą keltu be PVM.

1Krovinių užsakymas pagal IMDG kodekso nuostatas turi būti atliktas ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki išsiuntimo. Krovinys turi būti paženklintas pagal IMDG kodeksą. Siuntėjas turi pateikti visus reikalingus dokumentus (atkreipkite dėmesį, kad už įprastą pavojingų krovinių mokestį taip pat bus išrašyta sąskaita faktūra)

2c/m: papildomi centimetrai skaičiuojami kaip naujas metras.

Į kainas įeina uosto/prieplaukos mokesčiai, rezervacija ir kt. Vairuotojai vežami nemokamai

Pervežimas vykdomas, pagal Šiaurės Jūros standartines pervežimo sąlygas (paskutinis leidimas) įskaitant Geltoną kortą (4 leidimas 1999) ir Mėliną kortą (5 leidimas 1999).

Laivininkystės kompanija pasilieka teisę koreguoti kainas, atsižvelgiant į pasikeitusius valiutų kursus ir išlaidas, kurių ji negali kontroliuoti.

 

Vokietija - Švedija tranzitiniai maršrutai

Kainos* EUR Puttgarden - Rødby + Helsingør - Helsingborg Rostock - Gedser + Helsingør - Helsingborg
Transporto rūšis    
Sunkvežimis  iki 7 m 160 153
Sunkvežimis  iki 8 m 182 175
Sunkvežimis  iki 9 m 219 211
Sunkvežimis  iki 10 m 242 232
Sunkvežimis  iki 11 m 259 249
Sunkvežimis  iki 12 m 279 267
Sunkvežimis  iki 13 m 297 284
Sunkvežimis  iki 14 m 314 302
Sunkvežimis  iki 15 m 338 323
Sunkvežimis  iki 16 m 361 346
Sunkvežimis  iki 17 m 388 373
Sunkvežimis  iki 18 m 408 391
Sunkvežimis  iki 19 m 428 411
Sunkvežimis  iki 20 m 445 427
Sunkvežimis  iki 21 m 460 440
Sunkvežimis  iki 22 m 475 456
Sunkvežimis  iki 23 m 490 469
Sunkvežimis  iki 24 m 505 483
Sunkvežimis  iki 25 m 522 500
Sunkvežimis  iki 26 m 535 511

Papildomos priemokos  
Ekologiškų investicijų norma (GIR) už c/m 1,2 0.88 1,66
Kuro mokestis (BAF) už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį
ATLPS (ETS) mokestis už per c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį
Green mokestis už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį
Energy mokestis už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį

Ilgis virš, už c/m1 > 26m  26 26

Plotis virš:
2,6 – 3,0 m .+ 50% krovinio kainos* .+ 50% krovinio kainos*
3,01 - 4,0 m .+ 100% krovinio kainos* .+ 100% krovinio kainos*
> 4,0 m .+150% krovinio kainos* .+150% krovinio kainos*

Viršsvoris:
>48 t už kiekvieną 3 t svorį ar jo dalį 26 26

Gyvi gyvuliai 20 20

Elektros pajungimas laive, už vnt. 4 8

Klasifikuoti kroviniai ir tuščios, neišvalytos, cisternos vienetais 66 66
Papildomas mokestis už neįskaitytus pavojingus krovinius 50 50

*Kainos nurodytos už vieną persikėlimą keltu be PVM.

1c/m: papildomi centimetrai skaičiuojami kaip naujas metras.

2BAF, GIR, ETS, Energy ir Green mokesčiai bus apmokestintas pagal minimalų 7 m ilgį.

3Helsingør - Helsingborg v.v. aptarnauja ForSea Helsingør ApS kompanija. Visi mokesčiai nustatomi remiantis informacija, gaunama iš ForSea.

4Rezervavacija krovinių pervežimui, pagal IMDG kodekso nuostatas turi būti atliekama nevėliau kaip 24 valandos iki išvykimo. Kroviniai turi būti paženklinti pagal IMDG kodeksą. Visi reikalingi dokumentai, turi būti pateikti vežėjui, kuris transportuoja krovinį.

Keltų bilietai krovinio transportavimui galioja 24 valandas. (išskyrus savaitgalius). Tranzito bilietai reikalauja, kad būtų gabenama ta pati priekaba, pakrauta arba tuščia.

Transit tickets require, that the same trailer will be shipped continuously either loaded or empty.

Į kainą įskaičiuota rezervavimo, uosto/švartavimosi mokesčiai ir t.t. Vairuotojai keltais keliami nemokamai.

ervežimas vykdomas, pagal Šiaurės Jūros standartines pervežimo sąlygas (paskutinis leidimas) įskaitant Geltoną kortą (4 leidimas 1999) ir Mėliną kortą (5 leidimas 1999).

Laivininkystės kompanija pasilieka teisę koreguoti kainas, atsižvelgiant į pasikeitusius valiutų kursus ir išlaidas, kurių ji negali kontroliuoti.