IŠVYKIMAI KAINOS AUTOBUSAI/GRUPĖS PRAKTIŠKAI KELTE KONTAKTAI & UŽSAKYMAS

Bilieto rezervacijos keitimas arba atšaukimas

Pasikeitė jūsų planai? Lengva iš naujo užsisakyti arba atšaukti bilietus.


Kaip pakeisti bilieto rezervaciją?

Dauguma mūsų bilietų tipų galioja visą dieną, todėl ne visada reikia iš naujo užsisakyti bilietą.

Bilietus galite rezervuoti iš naujo susisiekę su klientų aptarnavimo skyriaus atstovu (už bilietų pakeitimą reikės sumokėti 30 € mokestį).

Susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 672 62707.

Kaip galiu atšaukti bilietą?

Nepamirškite, kad visiems bilietams taikoma 24 valandų atšaukimo teisė.

Yra du bilietų atšaukimo būdai, priklausomai nuo to, ar norite atšaukti nepanaudotą, ar iš dalies panaudotą bilietą.

Nepanaudotų ir iš dalies panaudotų bilietų atšaukimas: Jei norite atšaukti nepanaudotą arba iš dalies panaudotą atgalinį bilietą, siųskite el. laišką klientų aptarnavimo skyriui ir būtinai nurodykite užsakymo numerį.

Susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi scandlines@silvernimbus.lt



Atkreipkite dėmesį, kad negrąžiname jokių su bilietų pirkimu susijusių mokesčių.

Peržiūrėkite visas mūsų bilietų keitimo ir anuliavimo sąlygas

Oficialus UAB „Silver Nimbus“, Scandlines pardavimų partnerio Baltijos regionui ir Rusijai, puslapis