EN LT LV EE RU

Pradžia Logistika Keltai Turizmas Apie mus Duomenų apsauga Kontaktai

Freight Tariffs

 

UAB Silver Nimbus Jums gali pasiūlyti dažnai vykdomus keltų plaukimus Scandlines maršrutais, kaip optimaliausią produktą, jungiantį pagrindines šiaurės – pietų šalis Vokietiją – Daniją – Švediją. Jūs galite tikėtis tinkamo aptarnavimo 3 mūsų siūlomuose maršrutuose.

Atsipalaidavimas, laikas skirtas poilsiui ir įvairus, gero maisto pasirinkimas, šiuolaikiška atmosfera –Scandlines visada Jums pasiūlys geriausią servisą. Plaukiant maršrutais Puttgarden – Rødby ir Rostock – Gedser, Scandlines suteikia galimybę vairuotojams pasinaudoti dušu – idealu kelionės metu po sunkių darbų. Kartu su kelto bilietu, vairuotojai gauna 35% nuolaidų kuponą, skirtą pasinaudoti restorane.

Jei turite klausimų ar reikia papildomos informacijos, prašome susisiekti su mūsų transporto vadybininku el. paštu arba telefonu.

Krovinių pervežimo kainoraštis Vokietija-Danija >>>

Krovinių pervežimo kainoraštis Danija-Švedija >>>

Krovinių pervežimo kainoraštis Vokietija-Švedija >>>

 

Vokietija-Danija

Kainos* EUR Puttgarden - Rødby Rostock - Gedser

Transporto rūšis Pakrautas Tuščias Pakrautas Tuščias
Sunkvežimis  iki 7 m 104 59 92 53
Sunkvežimis  iki 8 m 118 67 105 60
Sunkvežimis  iki 9 m 134 75 118 68
Sunkvežimis  iki 10 m 148 83 132 75
Sunkvežimis  iki 11 m 164 92 144 82
Sunkvežimis  iki 12 m 178 100 158 91
Sunkvežimis  iki 13 m 193 109 171 98
Sunkvežimis  iki 14 m 208 117 184 105
Sunkvežimis  iki 15 m 222 126 197 112
Sunkvežimis  iki 16 m 238 134 210 121
Sunkvežimis  iki 17 m 252 142 224 128
Sunkvežimis  iki 18 m 267 150 237 135
Sunkvežimis  iki 19 m 282 159 250 143
Sunkvežimis  iki 20 m 297 167 263 150
Sunkvežimis  iki 21 m 312 175 276 158
Sunkvežimis  iki 22 m 327 184 289 165
Sunkvežimis  iki 23 m 341 193 303 173
Sunkvežimis  iki 24 m 356 201 315 180
Sunkvežimis  iki 25 m 371 209 329 187
Sunkvežimis  iki 26 m 386 217 342 196

Importas / Eksportas automobilio be vairuotojo - 98
EuroCombi 25.25.m - -

Papildomos priemokos    
Green Investment Rate (GIR) už c/m 1,2 0.88 1.66
Kuro mokestis (BAF) atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį
Green mokestis už c/m 1,2 - -
Energy mokestis už c/m 1,2 - -

lgis virš, už c/m1 > 26m  19 19

Plotis virš:
2,6 – 3,0 m .+ 50% krovinio kainos* .+ 50% krovinio kainos*
3,01 - 4,0 m .+ 100% krovinio kainos* .+ 100% krovinio kainos*
> 4,0 m .+150% krovinio kainos* .+ 150% krovinio kainos*
2.6-3.5 m - -
>3.5 m - -

Viršsvoris:
> 60 t už kiekvieną 3 t svorį ar jo dalį - -
>48 t už kiekvieną 3 t svorį ar jo dalį 19 19

Priekabų aptarnavimas laive / krante, už vienetą - 39

Gyvi gyvūnai 20 20

Klasifikuoti kroviniai ir tuščios, neišvalytos, cisternos vienetais 53 53
Papildomas mokestis už neįskaitytus pavojingus krovinius 50 50

*Kainos nurodytos už vieną persikėlimą keltu be PVM.

1c/m: papildomi centimetrai skaičiuojami kaip naujas metras.

2GIR ir BAF bus apmokestinami pagal minimalų 7 m ilgį.

3Rezervavacija krovinių pervežimui, pagal IMDG kodekso nuostatas turi būti atliekama nevėliau kaip 24 valandos iki išvykimo.

Kroviniai turi būti paženklinti pagal IMDG kodeksą. Visi reikalingi dokumentai, turi būti pateikti vežėjui, kuris transportuoja krovinį. Į kainą įskaičiuota rezervavimo, uosto/švartavimosi mokesčiai ir t.t. Vairuotojai keltais keliami nemokamai.

Pervežimas vykdomas, pagal Šiaurės Jūros standartines pervežimo sąlygas (paskutinis leidimas) įskaitant Geltoną kortą (4 leidimas 1999) ir Mėliną kortą (5 leidimas 1999).

Laivininkystės kompanija pasilieka teisę koreguoti kainas, atsižvelgiant į pasikeitusius valiutų kursus ir išlaidas, kurių ji negali kontroliuoti.

Danija - Švedija

Kainos* EUR Helsingør - Helsingborg
Transporto rūšis  
Sunkvežimis  iki 8 m 80,4
Sunkvežimis  iki 10 m 103
Sunkvežimis  iki 11 m 112,3
Sunkvežimis  iki 12 m 120,55
Sunkvežimis  iki 13 m 128,8
Sunkvežimis  iki 17 m 148,4
Sunkvežimis  iki 19 m 155,6

EuroCombi 25.25.m pagal užklausimą

Papildomos priemokos  
Green mokestis už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį
Energy mokestis už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį

Ilgis virš, už c/m1 > 26m  9,30
Plotis virš:
2.6-3.5 m + 50% krovinio kainos*
>3.5 m + 100% krovinio kainos*
Viršsvoris:
>60 t už kiekvieną 3 t svorį ar jo dalį -
>48 t už kiekvieną 3 t svorį ar jo dalį 9,30

Priekabų aptarnavimas laive / krante, už vienetą -
Gyvi gyvuliai -
Klasifikuoti kroviniai ir tuščios, neišvalytos, cisternos vienetais 41
Pavojingi kroviniai IMDG2 /ADR klasės 1 ir 7, išskyrus. 1.4S -
IPavojingi kroviniai IMDG2 /ADR klasės 1 ir kitos susijusios su keleivių pervežimu, išskyrus. 1.4S 61
Papildomas mokestis už neįskaitytus pavojingus krovinius -

*Kainos nurodytos už vieną persikėlimą keltu be PVM.

1c/m: papildomi centimetrai skaičiuojami kaip naujas metras.

2GIR ir BAF bus apmokestinami pagal minimalų 7 m ilgį.

3Rezervavacija krovinių pervežimui, pagal IMDG kodekso nuostatas turi būti atliekama nevėliau kaip 24 valandos iki išvykimo.

Kroviniai turi būti paženklinti pagal IMDG kodeksą. Visi reikalingi dokumentai, turi būti pateikti vežėjui, kuris transportuoja krovinį. Į kainą įskaičiuota rezervavimo, uosto/švartavimosi mokesčiai ir t.t. Vairuotojai keltais keliami nemokamai.

Pervežimas vykdomas, pagal Šiaurės Jūros standartines pervežimo sąlygas (paskutinis leidimas) įskaitant Geltoną kortą (4 leidimas 1999) ir Mėliną kortą (5 leidimas 1999).

Laivininkystės kompanija pasilieka teisę koreguoti kainas, atsižvelgiant į pasikeitusius valiutų kursus ir išlaidas, kurių ji negali kontroliuoti.

 

Vokietija - Švedija tranzitiniai maršrutai

Kainos* EUR Puttgarden - Rødby + Helsingør - Helsingborg Rostock - Gedser + Helsingør - Helsingborg
Transporto rūšis    
Sunkvežimis  iki 7 m 158 151
Sunkvežimis  iki 8 m 180 173
Sunkvežimis  iki 9 m 203 195
Sunkvežimis  iki 10 m 226 216
Sunkvežimis  iki 11 m 248 238
Sunkvežimis  iki 12 m 271 260
Sunkvežimis  iki 13 m 293 281
Sunkvežimis  iki 14 m 315 303
Sunkvežimis  iki 15 m 338 324
Sunkvežimis  iki 16 m 361 346
Sunkvežimis  iki 17 m 383 368
Sunkvežimis  iki 18 m 406 389
Sunkvežimis  iki 19 m 428 411
Sunkvežimis  iki 20 m 451 433
Sunkvežimis  iki 21 m 474 454
Sunkvežimis  iki 22 m 495 476
Sunkvežimis  iki 23 m 518 497
Sunkvežimis  iki 24 m 541 519
Sunkvežimis  iki 25 m 563 541
Sunkvežimis  iki 26 m 586 562

Papildomos priemokos  
Green Investment Rate (GIR) už c/m 1,2 0.88 1,66
Kuro mokestis (BAF) atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį
Green mokestis už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį
Energy mokestis už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį

Ilgis virš, už c/m1 > 26m  26 26

Plotis virš:
2,6 – 3,0 m .+ 50% krovinio kainos* .+ 50% krovinio kainos*
3,01 - 4,0 m .+ 100% krovinio kainos* .+ 100% krovinio kainos*
> 4,0 m .+150% krovinio kainos* .+150% krovinio kainos*

Viršsvoris:
>48 t už kiekvieną 3 t svorį ar jo dalį 26 26

Gyvi gyvuliai 20 20

Elektros pajungimas laive, už vnt. 4 8

Klasifikuoti kroviniai ir tuščios, neišvalytos, cisternos vienetais 66 66
Papildomas mokestis už neįskaitytus pavojingus krovinius 50 50

*Kainos nurodytos už vieną persikėlimą keltu be PVM.

1c/m: papildomi centimetrai skaičiuojami kaip naujas metras.

2GIR/GREEN and BAF/Energy will be charged based on a minimum length of 7m.

3Helsingør - Helsingborg v.v. aptarnauja ForSea Helsingør ApS kompanija. Visi mokesčiai nustatomi remiantis informacija, gaunama iš ForSea.

4Rezervavacija krovinių pervežimui, pagal IMDG kodekso nuostatas turi būti atliekama nevėliau kaip 24 valandos iki išvykimo.

Kroviniai turi būti paženklinti pagal IMDG kodeksą. Visi reikalingi dokumentai, turi būti pateikti vežėjui, kuris transportuoja krovinį.

Keltų bilietai krovinio transportavimui galioja 24 valandas. (excl. weekend as break).

Transit tickets require, that the same trailer will be shipped continuously either loaded or empty.

Į kainą įskaičiuota rezervavimo, uosto/švartavimosi mokesčiai ir t.t. Vairuotojai keltais keliami nemokamai.

ervežimas vykdomas, pagal Šiaurės Jūros standartines pervežimo sąlygas (paskutinis leidimas) įskaitant Geltoną kortą (4 leidimas 1999) ir Mėliną kortą (5 leidimas 1999).

Laivininkystės kompanija pasilieka teisę koreguoti kainas, atsižvelgiant į pasikeitusius valiutų kursus ir išlaidas, kurių ji negali kontroliuoti.