EN LT LV EE RU

Pradžia Logistika Keltai Turizmas Apie mus Duomenų apsauga Kontaktai

Freight Tariffs 2021

 

UAB Silver Nimbus Jums gali pasiūlyti dažnai vykdomus keltų plaukimus Scandlines maršrutais, kaip optimaliausią produktą, jungiantį pagrindines šiaurės – pietų šalis Vokietiją – Daniją – Švediją. Jūs galite tikėtis tinkamo aptarnavimo 3 mūsų siūlomuose maršrutuose.

Atsipalaidavimas, laikas skirtas poilsiui ir įvairus, gero maisto pasirinkimas, šiuolaikiška atmosfera –Scandlines visada Jums pasiūlys geriausią servisą. Plaukiant maršrutais Puttgarden – Rødby ir Rostock – Gedser, Scandlines suteikia galimybę vairuotojams pasinaudoti dušu – idealu kelionės metu po sunkių darbų. Kartu su kelto bilietu, vairuotojai gauna 35% nuolaidų kuponą, skirtą pasinaudoti restorane.

Jei turite klausimų ar reikia papildomos informacijos, prašome susisiekti su mūsų transporto vadybininku el. paštu arba telefonu.

Krovinių pervežimo kainoraštis Vokietija-Danija >>>

Krovinių pervežimo kainoraštis Danija-Švedija >>>

Krovinių pervežimo kainoraštis Vokietija-Švedija >>>

 

Vokietija-Danija

Kainos* EUR Puttgarden - Rødby Rostock - Gedser

Transporto rūšis Pakrautas Tuščias Pakrautas Tuščias
Sunkvežimis  iki 7 m 101 57 89 51
Sunkvežimis  iki 8 m 115 65 102 58
Sunkvežimis  iki 9 m 130 73 115 66
Sunkvežimis  iki 10 m 144 81 128 73
Sunkvežimis  iki 11 m 159 89 140 80
Sunkvežimis  iki 12 m 173 97 153 88
Sunkvežimis  iki 13 m 187 106 166 95
Sunkvežimis  iki 14 m 202 114 179 102
Sunkvežimis  iki 15 m 216 122 191 109
Sunkvežimis  iki 16 m 231 130 204 117
Sunkvežimis  iki 17 m 245 138 217 124
Sunkvežimis  iki 18 m 259 146 230 131
Sunkvežimis  iki 19 m 274 154 243 139
Sunkvežimis  iki 20 m 288 162 255 146
Sunkvežimis  iki 21 m 303 170 268 153
Sunkvežimis  uiki 22 m 317 179 281 160
Sunkvežimis  iki 23 m 331 187 294 168
Sunkvežimis  iki 24 m 346 195 306 175
Sunkvežimis  iki 25 m 360 203 319 182
Sunkvežimis  iki 26 m 375 211 332 190

Importas / Eksportas automobilio be vairuotojo - 95
EuroCombi 25.25.m - -

Papildomos priemokos    
Green Investment Rate (GIR) už c/m 1,2 0.88 1.66
Kuro mokestis (BAF) atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį
Green mokestis už c/m 1,2 - -
Energy mokestis už c/m 1,2 - -

lgis virš, už c/m1 > 26m  18 18

Plotis virš:
2,6 – 3,0 m .+ 50% krovinio kainos* .+ 50% krovinio kainos*
3,01 - 4,0 m .+ 100% krovinio kainos* .+ 100% krovinio kainos*
> 4,0 m .+150% krovinio kainos* .+ 150% krovinio kainos*
2.6-3.5 m - -
>3.5 m - -

Viršsvoris:
> 60 t už kiekvieną 3 t svorį ar jo dalį - -
>48 t už kiekvieną 3 t svorį ar jo dalį 18 18

Priekabų aptarnavimas laive / krante, už vienetą - 39

Gyvi gyvūnai 20 20

Klasifikuoti kroviniai ir tuščios, neišvalytos, cisternos vienetais 53 53
Pavojingi kroviniai IMDG2 /ADR klasės 1 ir 7, išskyrus. 1.4S 105 -
Pavojingi kroviniai IMDG2 /ADR klasės 1 ir kitos susijusios su keleivių pervežimu, išskyrus. 1.4S - -
Papildomas mokestis už neįskaitytus pavojingus krovinius 50 50

*Kainos nurodytos už vieną persikėlimą keltu be PVM.

1c/m: papildomi centimetrai skaičiuojami kaip naujas metras.

2GIR ir BAF bus apmokestinami pagal minimalų 7 m ilgį.

3Rezervavacija krovinių pervežimui, pagal IMDG kodekso nuostatas turi būti atliekama nevėliau kaip 24 valandos iki išvykimo.

Kroviniai turi būti paženklinti pagal IMDG kodeksą. Visi reikalingi dokumentai, turi būti pateikti vežėjui, kuris transportuoja krovinį. Į kainą įskaičiuota rezervavimo, uosto/švartavimosi mokesčiai ir t.t. Vairuotojai keltais keliami nemokamai.

Pervežimas vykdomas, pagal Šiaurės Jūros standartines pervežimo sąlygas (paskutinis leidimas) įskaitant Geltoną kortą (4 leidimas 1999) ir Mėliną kortą (5 leidimas 1999).

Laivininkystės kompanija pasilieka teisę koreguoti kainas, atsižvelgiant į pasikeitusius valiutų kursus ir išlaidas, kurių ji negali kontroliuoti.

Danija - Švedija

Kainos* EUR Helsingør - Helsingborg
Transporto rūšis  
Sunkvežimis  iki 8 m 80,4
Sunkvežimis  iki 10 m 103
Sunkvežimis  iki 11 m 112,3
Sunkvežimis  iki 12 m 120,55
Sunkvežimis  iki 13 m 128,8
Sunkvežimis  iki 17 m 148,4
Sunkvežimis  iki 19 m 155,6

EuroCombi 25.25.m pagal užklausimą

Papildomos priemokos  
Green mokestis už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį
Energy mokestis už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį

Ilgis virš, už c/m1 > 26m  9,30
Plotis virš:
2.6-3.5 m + 50% krovinio kainos*
>3.5 m + 100% krovinio kainos*
Viršsvoris:
>60 t už kiekvieną 3 t svorį ar jo dalį -
>48 t už kiekvieną 3 t svorį ar jo dalį 9,30

Priekabų aptarnavimas laive / krante, už vienetą -
Gyvi gyvuliai -
Klasifikuoti kroviniai ir tuščios, neišvalytos, cisternos vienetais 41
Pavojingi kroviniai IMDG2 /ADR klasės 1 ir 7, išskyrus. 1.4S -
IPavojingi kroviniai IMDG2 /ADR klasės 1 ir kitos susijusios su keleivių pervežimu, išskyrus. 1.4S 61
Papildomas mokestis už neįskaitytus pavojingus krovinius -

*Kainos nurodytos už vieną persikėlimą keltu be PVM.

1c/m: papildomi centimetrai skaičiuojami kaip naujas metras.

2GIR ir BAF bus apmokestinami pagal minimalų 7 m ilgį.

3Rezervavacija krovinių pervežimui, pagal IMDG kodekso nuostatas turi būti atliekama nevėliau kaip 24 valandos iki išvykimo.

Kroviniai turi būti paženklinti pagal IMDG kodeksą. Visi reikalingi dokumentai, turi būti pateikti vežėjui, kuris transportuoja krovinį. Į kainą įskaičiuota rezervavimo, uosto/švartavimosi mokesčiai ir t.t. Vairuotojai keltais keliami nemokamai.

Pervežimas vykdomas, pagal Šiaurės Jūros standartines pervežimo sąlygas (paskutinis leidimas) įskaitant Geltoną kortą (4 leidimas 1999) ir Mėliną kortą (5 leidimas 1999).

Laivininkystės kompanija pasilieka teisę koreguoti kainas, atsižvelgiant į pasikeitusius valiutų kursus ir išlaidas, kurių ji negali kontroliuoti.

 

Vokietija - Švedija tranzitiniai maršrutai

Kainos* EUR Puttgarden - Rødby + Helsingør - Helsingborg Rostock - Gedser + Helsingør - Helsingborg
Transporto rūšis    
Sunkvežimis  iki 7 m 153 147
Sunkvežimis  iki 8 m 175 168
Sunkvežimis  iki 9 m 197 189
Sunkvežimis  iki 10 m 219 210
Sunkvežimis  iki 11 m 241 231
Sunkvežimis  iki 12 m 263 252
Sunkvežimis  iki 13 m 284 273
Sunkvežimis  iki 14 m 306 294
Sunkvežimis  iki 15 m 328 315
Sunkvežimis  iki 16 m 350 336
Sunkvežimis  iki 17 m 372 357
Sunkvežimis  iki 18 m 394 378
Sunkvežimis  iki 19 m 416 399
Sunkvežimis  iki 20 m 438 420
Sunkvežimis  iki 21 m 460 441
Sunkvežimis  iki 22 m 481 462
Sunkvežimis  iki 23 m 503 483
Sunkvežimis  iki 24 m 525 504
Sunkvežimis  iki 25 m 547 525
Sunkvežimis  iki 26 m 569 546

Papildomos priemokos  
Green Investment Rate (GIR) už c/m 1,2 0.88 1,66
Kuro mokestis (BAF) atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį
Green mokestis už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį
Energy mokestis už c/m 1,2 atnaujinamas kas mėnesį atnaujinamas kas mėnesį

Ilgis virš, už c/m1 > 26m  25 25

Plotis virš:
2,6 – 3,0 m .+ 50% krovinio kainos* .+ 50% krovinio kainos*
3,01 - 4,0 m .+ 100% krovinio kainos* .+ 100% krovinio kainos*
> 4,0 m .+150% krovinio kainos* .+150% krovinio kainos*

Viršsvoris:
>48 t už kiekvieną 3 t svorį ar jo dalį 25 25

Gyvi gyvuliai 20 20

Klasifikuoti kroviniai ir tuščios, neišvalytos, cisternos vienetais 66 66
Pavojingi kroviniai IMDG2 /ADR klasės 1 ir 7, išskyrus. 1.4S 125 -
Papildomas mokestis už neįskaitytus pavojingus krovinius 50 50

*Kainos nurodytos už vieną persikėlimą keltu be PVM.

1c/m: papildomi centimetrai skaičiuojami kaip naujas metras.

2GIR/GREEN and BAF/Energy will be charged based on a minimum length of 7m.

3Helsingør - Helsingborg v.v. aptarnauja ForSea Helsingør ApS kompanija. Visi mokesčiai nustatomi remiantis informacija, gaunama iš ForSea.

4Rezervavacija krovinių pervežimui, pagal IMDG kodekso nuostatas turi būti atliekama nevėliau kaip 24 valandos iki išvykimo.

Kroviniai turi būti paženklinti pagal IMDG kodeksą. Visi reikalingi dokumentai, turi būti pateikti vežėjui, kuris transportuoja krovinį.

Keltų bilietai krovinio transportavimui galioja 24 valandas. (excl. weekend as break).

Transit tickets require, that the same trailer will be shipped continuously either loaded or empty.

Į kainą įskaičiuota rezervavimo, uosto/švartavimosi mokesčiai ir t.t. Vairuotojai keltais keliami nemokamai.

ervežimas vykdomas, pagal Šiaurės Jūros standartines pervežimo sąlygas (paskutinis leidimas) įskaitant Geltoną kortą (4 leidimas 1999) ir Mėliną kortą (5 leidimas 1999).

Laivininkystės kompanija pasilieka teisę koreguoti kainas, atsižvelgiant į pasikeitusius valiutų kursus ir išlaidas, kurių ji negali kontroliuoti.