|
|
Kuro mokestis |
|
Kuro mokestis (Bunker
Adjustment Factor (BAF)) |
|
Ryšium su kuro kainu pokyčiais laivams, mes privalome koreguoti kuro mokesčio tarifą Skandinavijos maršrutams už kiekvieną persikėlimą nuo 2011.06.15 dienos. Mokestis bus pritaikytas priklausomai nuo rinkos pokyčių.
Kuro priemokos tarifai yra perskaičiuojami,
atsižvelgiant į kuro kainų svyravimus ir valiutų kursus.
Kuro priemokos dydis koreguojamas kas 3 men. Nustatoma
vienam autobusui per viena kelionę. Iš anksto
padarytiems užsakymams,
pasikeitęs kuro mokestis, neturi įtakos.
Kuro priemoka taikoma vykstant autobusu, kiekvienai
naujai kelionei.
Kuro priemoka atskirai nurodoma sąskaitoje, nuo kurios
nuolaida ar komisinis atlygis neskaičiuojamas.
|
|
Kuro priemokų tarifai, galiojantys visiems
užsakymams nuo 2023.01.01. |
Maršrutas |
Autobuso
ilgis |
Kuro priemoka už
autobusą/vienai kelionei |
Puttgarden-Rødby
taip pat kartu su Orsundo tiltu, arba
Helsingor-Helsingborg |
< 8m |
5,00 € |
> 8m |
10,00 € |
Rostock-Gedser
taip pat kartu su Orsundo tiltu, arba
Helsingor-Helsingborg |
< 8m |
8,00 € |
> 8m |
17,00 € |
|
|
Kuro priemokų tarifai, galiojantys visiems
užsakymams nuo 2023.04.01. |
Maršrutas |
Autobuso
ilgis |
Kuro priemoka už
autobusą/vienai kelionei |
Puttgarden-Rødby
taip pat kartu su Orsundo tiltu, arba
Helsingor-Helsingborg |
< 8m |
4,00 € |
> 8m |
8,00 € |
Rostock-Gedser
taip pat kartu su Orsundo tiltu, arba
Helsingor-Helsingborg |
< 8m |
6,00 € |
> 8m |
13,00 € |
|
|
Green Investment Rate (GIR) priemoka |
|
Visas Scandlines laivynas gavo naujus Variklio išmetalų
kiekio reikalavimus nuo IMO (International Maritime
Organization) kurie įsigaliojo Sausio 1, 2015 Todėl
Scandlines investuoja kelis milijonus eurų į patveresnes
technologijas keltų maršrutais Puttgarden-Rødby ir
Rostok-Gedser. Hibridinė varomoji sistema numato pradžą
serijų. Scandlines inverstuoja į aplinkosaugos
technologijas.
Tam kad pratesti inovatyvias iniciatyvas link varyklio
išmetalų išnykimo, mes taikome Green Investment Rate
(GIR) priemoka, kaip
minimalų priemokos dydį visiems, taip pat siekiant
pagerinti kelto teikiamų paslaugų kokybę.
Green Investment Rate (GIR) priemoką nustatoma maršrutams Puttgarden-Rødby ir
Rostok-Gedser.
Autobusams 2021 metais priemokos dydis yra
7,-
Eur kiekvienam išvykimui.
|
|
Klaidos ir neatitikimai nekontroliuojami. Nei „Scandlines“ nei „Silver Nimbus“ už kainų ir tvarkaraščių pasikeitimus neatsako. |
|
|
|
|